SENİ DUYMAK

SENİ DUYMAK

Sensizliğin sesi
Kulaklarımı sağır etti
Duyamadım başka kimseyi
İşitiyorum hep seni sadece seni

İster şakıyan kanarya sesi
İsterse Sezen Aksu bestesi
Ya da bir Orhan Veli şiiri
Teselli olmadı hiçbirisi
İşitiyorum hep seni sadece seni

Annenin çocuğa söylediği ninni
Babanın güven verici sesi
Ya da kankanın derdimi dinlemesi
Boşluğunu dolduramadı hiç birisi
İşitiyorum hep seni sadece seni

Arkadaşlarla buluşmalar
Rakı sofrasında şakalar
Duymamak için kafayı bulmalar
Zom olmalar
Dindiremedi sesini
İşitiyorum hep seni sadece seni

“Oğlum iğne ipliğe döndün ye yemeğini”  
 “Yedin bitirdin beni, bul başka birini ”
 “Sana kız mı yok, elini sallasan ellisi”
Bunların hepsini annem söyledi
Ama hiç biri aklıma giremedi
Sensin ruhumun sahibi, aklımın sabiti
İşitiyorum hep seni sadece seni

Yaşadıklarımın hepsi
Sensiz çekilen bir filmin fon sesi
Belli belirsiz taaa uzaklardan geliyor sesi
Hiçbir şey azaltamıyor senin sesini
Sadece sen, sensin kafamın içi
İşitiyorum hep seni sadece seni

Ne olur gelsen
Bii seslensen

“Memet” desen.

Yorumlar